kratke crte

ponedjeljak, 05.11.2007.

Političke mise

Vjernik sam praktički od rođenja, ima trideset godina. Na vjeronauk sam išao u crkvu i bilo mi je zabavno i poučno. S guštom smo išli na vjeronauk jer smo se mogli družiti s vršnjacima, a velečasni koji mi je držao vjeronauk radio je to na jedan zanimljiv način tako da smo i mogli naučiti mnogo stvari.

Devedestih su se stvari promijenile i na vjeronauk se krenulo u škole. Imao sam tu sreću da vidim kako funkcionira vjeronauk u školi i u crkvi.

Vjeronauk u školi ne funkcionira. Važno je samo dobiti ocjenu, a što se tiče nekog učenja o kršćanskim vrijednostima toga ima malo.

Osim toga, moje je mišljenje da ako se ima vjeronauk u školama onda se treba učiti o svim vjerama ne samo o jednoj ma koliko ona bila zastupljena u ovom društvu.

Inače već prije desetak godina mi se zgadilo kada je velečasni preko propovijedi s nedjeljne mise počeo agitirati za HDZ.

Trenutno je HDZ stranka sa najviše bivših komunista. Zar ne shvaćaju da su puno normalniji oni koji su ostali na svojim uvjerenjima cijelo vrijeme pa ma kakva ta uvjerenja bila. Ostali koji uvjerenja mijenjaju, nemaju uvjerenja, nego interes.

Cijeli život sam vjernik, u obitelji imam branitelje pa mi nikako nije jasno kako se biskupi magu na ovakav način svrstavati uz jednu stranu. Zar oni ne shvaćaju da su oni ti koji bi trebali povezivati ljude, a ne ih razdvajati.

Što bi trebali vjernici koji nisu HDZ-ovci osjećati nakon ovakvih govora kakve iznose s misnih slavlja ili im mi kao takvi nismo potrebni?

Možda im više treba ovo nešto love koju su dobili ovih dana od Sanadera i ekipe od vjernika. Doduše oni nas s drugačijim mišljenje vjerojatno i ne svrstavaju u vjernike nego u nižu kastu.

05.11.2007. u 09:32 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o čemu ću pisati

ukratko: preporuke i kritike, mislim pretežno kritike

Linkovi

Blog.hr
CNN-blog
Aktualije
Skype - besplatni razgovori
Mrak-blog
Pollitika-blog
Silverci-blog
G-news tjednik-blog
Mosor2-blog
kanuny-blog

Pondi Web Hosting
Najpovoljniji hosting u Hrvatskoj.

blog counters